Arkadaşlar Windows 8 kullanırken hiç bir sorun olmadan oynadığım Left 4 Dead 2 oyunu dün Mağazadan indirdiğim 8.1 ile çevrimiçi oyna kısmında oyundan atıyor. Nasıl halledebilirim düşünceleriniz nedir?
Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
kardeş 8.1 ile yazılım ve donanım uyumsuzluğu başladı .Donanım üreticisi senin ekran kartı modelini 8.1 e uyumlu hale getirmiş ve sürücüyü güncellemişse onu indirip kurman gerekecek
Doğrulama işlemini yaptıktan sonra oynayabiliyorum şuan.
oyarsın ama tam verim için güncelleme şart
ha belki oyunun güncellenmesi gerekiyordur o da olabilir tabi
ki durum öyle görünüyor oyunun 8.1 e uyumlu olması gerekiyor olabilir
🙂 tamam dostum 🙂 klavye sökülmüyor maalesef dizüstü yani bırakmak mümkün değil. 🙂