arkadaşlar öğlende yazdım ama hala karar verebilmiş değilim telefon almak için ;
1- samsung a51 240 euro
2-samsung m31 220 euro
3- poco x3 nfc 199 euro
4- mi note 10 xiaomi 300euro
5- poco f2 pro 359 euro
yorumunuz nedir 1 saat içinde sipariş geçeceğim, annem kullanacak yurtdışında telefondan anlamaz oyun oynamaz bol bol foto çeker sadece

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • AB9 @sqn

    poco f2 pro hem ürün kalitesi hem yıllarca destek görecek olması bakımından açık ara sıyrılır.

  • Mesut Öztürk @mesko

    satılmıyor hocam görmedim hollanda sitelerinin hiçbirinde

  • murat_k @murat_k

    poco F2 pro> note 10 > poco x3 nfc şeklinde sıralayabilirsin Mesut hocam. Ben de bu ara x3 nfc ile note 9 pro arasındayım. Alim Bozkayalar arkadaşın dediği gibi güncelleme konusunda xiaomi çok iyi.
    Mesut Öztürk @mesko hocam sizden bir ricam var. Elimde vivo xshot var, x710L modeli. Buna 1.6 firmware arıyorum ama eski olduğundan bir türlü bulamadım. Forumda telefonuna firmware aratırken isminizi gördüm. Sizde var mıdır?