YT bu sefer de Kamu Gözü kanalının bir iki videosunu önerdi: bu gelir ortaklığı fikirleri ilginçmiş. TS'nin Plus girişimi gibi herhalde YT'de bir ilk olsa gerek. Pratikte mümkün mü görelim bakalım.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 296 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İlgimi çeken videolarını izliyordum kanalın, bunu şimdi gördüm. Güzelmiş..
Ciddi bir ekonomik kriz var: 5 TL, 10TL bile olsa bir gelir olsa insanlar ilgi gösterebilir. Ama YT'den komisyon-vergi ne kazanacaklar da dağıtacaklar @gamsizm'a göre bir konu.