Beklediğimden erken düştü dolar. Bozdurmaya elim gidiyor ama bilemedim.
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Dönerse kalkar geri, yerine piyasa içinden bilinen biri gelirse devam eder bu şekil uzun vadede ise yine yükseliş gözüküyor tabi
Bi 10-15kr daha düşerse bu bozdurdukladımla yeniden alırım 😀
Satma değil alım fırsatı bu bence , yatırım tavsiyesi değildir
şirketlerde ceo'lar değişirken hisse senetleri değerlenirmiş onun gibi oldu, piyasalar berat'tan daha kötü olmaz diye düşünüyor olmalı.