SatoBiryani @satobiryani 06 Kasım 2020 - 15:42 Duydumduki ts de hava soğudu üşüyorum diyenler varmış 😄 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 3 Yetkin @tozyet 🙁 06 Kasım 2020 - 15:43 Yanıtla Beğen SatoBiryani @satobiryani Konum attım ısınmak isteyen gelsin 06 Kasım 2020 - 15:43 Yanıtla Beğen Ronnie James Dio @ronniejamesdio soğuk iyidir, şikayet etmiyorum. 06 Kasım 2020 - 15:44 Yanıtla Beğen İptal
🙁
Konum attım ısınmak isteyen gelsin
soğuk iyidir, şikayet etmiyorum.