Metro yaparken hattan önce metro tüneli yapmak gerekmiyor muydu? Onunda simgesi çıkmıyor kapatıp açtım yine gözükmüyor o yüzden hattı oluşturamıyorum. Hata mı olmuş orda?

BeğenFavori PaylaşYorum yap