Metro yaparken hattan önce metro tüneli yapmak gerekmiyor muydu? Onunda simgesi çıkmıyor kapatıp açtım yine gözükmüyor o yüzden hattı oluşturamıyorum. Hata mı olmuş orda?

Metro yaparken hattan önce metro tüneli yapmak gerekmiyor muydu? Onunda simgesi çıkmıyor kapatıp açtım yine gözükmüyor o yüzden hattı oluşturamıyorum. Hata mı olmuş orda?

Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hat simgesinin solundaki ray simgesi hat çekmek için. Tünel olarak yapmak istiyorsan page down tuşu ile yer altına geçebilirsin.
Oldu teşekkürler
Cities: Skylines