Selam dostlar...
Bir konu hakkında tavsiyelerinize ihtiyacım var.
Kardeşime telefon alacağım. Bütçem 3500 lira civarında; bu fiyat aralığında çok sayıda model var. Kafam çok karıştı. Yardımcı olabilirseniz çok minnettar olurum. #ceptelefonu #TeknoYardım
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Marka tercihi yoksa 2 telefon arasında kalırdım ben, samsung m51 ve xiaomi mi 10 lite, note 10 lite'ın tipi çok güzel daha önce kullanmadım hiç bilmiyorum nasıldır metal kasa vs. samsung da samsung işte idare eder. Alternatif olarak real me 6 pro bakılabilir.
ben en büyük fark metal olması ve tasarımı derdim 🙂 bildiğin premium havası var telefonun
@aligencmd gsmarenada modelleri karşılaştır, aynı paraya daha çok özellik sunanı al geç 😀
@orcun Doğrudur ben kullanmadım pek bilemiyorum ama kağıt üzerinde iyi gözüküyor 🙂 Samsung J6 kullanıyorum ben samsunglar da fena değil aslında ama sanırım android beğenmiyorum ben
@orcun s20 fe plastik 🙂 6500 TL isteyip plastik telefon satan herhangi bir firmanın başarılı olabileceğini sanmıyorum üst segmentte. Apple'ın başarısının 2 sırrı var bence, birincisi işlemcisi ikincisi de yazılım. Kocaman firmaların neden kendi yazılımlarını yapmadığı en başta gerçekten büyük soru işareti, kendilerini google'a mahkum etmişler bknz huawei bu saatten sonra yapsa da tutmaz bence.
redmi note 7'de de böyle bir şey vardı sonra güncellemeyle çözmüşlerdi galiba
@type_writer Tam olarak onu diyorum işte, iş planı yaparken haritayı kötü çizmişler. Özellikle çinli firmalar amerikaya güvenerek hata yapmış. Bu saatten sonra işleri zor, çin dışında huawei satış sayılarına bakmak lazım durum nedir diye.
@orcun saçmalık cidden bir de abidik gubidik isim koymuşlar glastic midir nedir :))
@ygnmsl annemde redmi note 8 ve bir arkadaşımda pro olanı var pek sorun görmedim duymadım bunlarda
@orcun ya hadi o katlanıyor falan kabul edilebilir bir noktada da yekpare bir telefona bana saçma geliyor o fiyat bandında, vardır bir bildikleri diyip geçeceğiz almamak dışında bir çözüm yok 🙂