#asphalt8 Belli bir süre oynamayınca asphalt8 'den gelen motivasyon mesajları.Ekran görüntüsündeki mesaj dışında "Diğer yarışçılar senin bu yoğun tempoyu kaldıramadığını söylüyor gel ve yanıldıklarını göster" diye bir mesaj var ki şahsi favorim.Asphalt8 bu ve benzer pek çok özelliğiyle mobil platformlarda oynamaktan en çok zevk aldığım oyun.

Nefret ederim bu oyunların notification göndermesinden, hem arkaplanda çalışcak, hem şarj yiyecek, hem internet kullanacak, hem de bildirim verecek... bu yüzden gördüğüm en keserim bağlantısını bildirimleri engellemek için. Bu ve bu gibi bir çok sebep yüzünden iOS asla kullanamazdım sanırım.
@kashmieer vaktiyle şöyle bir yazı okumuştum o yüzden ben pek dikkat etmiyorum.
http://www.hurriyet.com.tr/teknoloji/26198063.asp
bazı uygulamalar ne kadar kapatsanız da arkaplanda çalışmaya devam eder. ben de kapatmaktan bahsederken bunların bağlantı yolunu kesmeyi kastetmiştim. iOS'ta yok öyle bir şey.
Greenify android de gayet yeterli. Uygulamaları donduruyor. hiçbir şekilde böyle bildirim ve arkaplanda çalışma işlerini yapamıyorlar. tabi root gerektiriyor