Hgs etiket uygulaması kalktı mı ? yeni araç için Ptt artık etiket vermiyoruz plakadan okuyacak dedi, bana biraz mantık dışı geldi de.
Son bir saat içinde 209 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Etiketsiz geçiş yapabilirsiniz sorun olmaz. Karayolları sitesinden de ödenebiliyor geçiş ücreti, ekstra içine para koymadan köprüden geçtiğim oldu.
Bende etiket var ama yapistirmadım. Evde duruyor. Otobandan geciste ceza yaziyor. Fakat sonra hgs hesabindan para kesiliyor. Sms geliyor gecisten sonra.
Etiketsiz de geçebilirsiniz ama ptt elinde etiket bulunmayınca etiket kalktı yalanına sarılıyor.