Digitürk ve tüm telekomünikasyon şirketleri. 😁
https://twitter.com/onudabitirin/status/1264148442277953536?s=19
Digitürk ve tüm telekomünikasyon şirketleri. 😁
https://twitter.com/onudabitirin/status/1264148442277953536?s=19
Abonelik İptali pic.twitter.com/zCEf0Y1dTw
— Aykut Elmas (@onudabitirin) May 23, 2020
Son bir saat içinde 166 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@neolind sansür çok iyi 😀