Bu fiyata bu monitör güzel gibi duruyor. Gözümden kaçan birşey yoksa almayı düşünüyorum arkadaşlar. Yorumlar var mı?
(ikinci post oldu, kusura bakmayın)
Bu fiyata bu monitör güzel gibi duruyor. Gözümden kaçan birşey yoksa almayı düşünüyorum arkadaşlar. Yorumlar var mı?
(ikinci post oldu, kusura bakmayın)
Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.