yahu benim başıma ne geldi haberiniz var mı? 🙂 HTc one almaya gittim hayatımda ilk defa pahalı telefon alacaktım, cha cha yı alıp geldim, şimdi herkes dalga geçiyor, bayan telefonu diye! 🙂
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
HTC One almaya gidip Cha Cha neden alıyorsun merak ettim şimdi.Tezgahtarın ağzı baya bi laf yapıyordu heralde. 😀
stoklarında yokmuş, bende kızdım bana telefon lazım acil dedim, şansıma o gün de çaça 217 TL ve kart puanım var, aldım, kendi kendimi kazıkladım işte 🙂
2014 te klavyeli telefon büyük cesaret 😀
kızıma hediye edecem, kedi gibi bakıyor bana 🙂
OLURMU ÇOK DELİKANLI Bİ TELEFONDUR O ÇÜNKÜ O TELEFONUN KİMSEYE EYWALLAH I YOKTUR
ram sorunu var, doğru dürüst oyun bile yüklenmiyor ki.
Ferrari almaya gidip de ikinci el Şahin almaya benziyor senin olay. 😀
en son telefondu yaw 🙂
SİZCE BAŞKA Bİ FACEBOOK TELEFONU VARMI
kızım istiyor o iyi oldu 🙂
Teknolojik macera bu olsa gerek. Heyecan+bilim kurgu+aksiyon+gerilim+dram+biyografi
gaye telefon numarası engelleme, benim eski antika telefonum sadece 10 numara engelliyordu! alacağım telefonu da 5 sene kadar kullanmayı düşünmüştüm 🙂 olmadı işte.
sim kart takıldı 🙁
YA SONUÇTA BU TELEFONU HTC ONE FİYATINA ALMAMIŞ YA
tek tesellim 🙂
mağazadan aldım, aslında güzel bir telefon da...
@directed Birazda beğendiysen ikinci telefon olarak düşünebilirsin. Tabi ihtiyacın varsa.
hayırlı olsun... herkesin ihtiyaçları, alışkanlıkları, bütçesi farklı ben olsam milletin ne dediğini çok önemsemezdim 🙂