Behlül DOĞAN @behluldogan 03 Haziran 2014 - 22:13 Apple WWDC videosunu android basmış..:) #android BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 5 1 Behlül DOĞAN @behluldogan Mac'i seviyorum ama ios'u pek beğenmiyorum 😉 04 Haziran 2014 - 00:17 Yanıtla Beğen İptal
Mac'i seviyorum ama ios'u pek beğenmiyorum 😉