geçen hafta wacom'un grafik tabletini aldım. 299 tl verdim. nasıl bir yoğunluk varsa hepsiburadada bitti ürün. şimdi ise durum şöyle

geçen hafta wacom'un grafik tabletini aldım. 299 tl verdim. nasıl bir yoğunluk varsa hepsiburadada bitti ürün. şimdi ise durum şöyle

Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Gerçek fiyatından satanlar da vardır.