mi 9t ile sınırları zorlamak...
8 saat 9 dakika ekran süresi, 32 saat kullanım, kalan pil %11
15 saati mobil, 17 saati wi-fi
#xiaomimi9t #bataryaperformansı


mi 9t ile sınırları zorlamak...
8 saat 9 dakika ekran süresi, 32 saat kullanım, kalan pil %11
15 saati mobil, 17 saati wi-fi
#xiaomimi9t #bataryaperformansı


Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Miui 10 mu
@fatihy 11.0.3
ben o 11'le geldiği söylenen batarya performans kaybını yaşamadım, en azından gözle görülür bir düşüş.
Hayatımda kullandığım hiç bir cihazdan böyle ekran süreleri, bekleme süreleri alamadım. Ya ben bir şeyleri yanlış yapıyorum ya da siz telefonları nokia 3310 modunda kullanıyorsunuz. Benim için hayatın çözülmesi gereken sırlarından biri haline geldi artık bu durum.
Bu olay vw benzinli golf ile 4 litre yakmak gibi bir durum. Normal kullanıcı bu değerleri yakalayamiyor zaten. Bu kadar ugrasacagima gider şarj a takarim 10 dk be yeter.
Aynı telefondandan bende de var ama bu değerleri yakalamak zor.
@justice-league, 3310'da instagram yok yalnız 🙂
günümüzde en çok kullanılan uygulama neyse ben de onu kullanmışım gördüğün üzere.
gps'im gerekmedikçe kapalıdır, ekran parlaklığım otomatiktir. sabah yolda izlediğim youtube'u işe gelince arka plandan kaldırırım çünkü o gün bir daha hiç açmam genelde. gereksiz uygulama yüklemiyorum, 1-2 ayda 1 bataryayı en çok hangi uygulamalar sömürüyor, aralarında çok nadir kullandığım var mı onu kontrol ediyorum, vara kaldırıyorum. bataryanın çabuk bitmesi demek telefon da çok yoruluyor demek. herkeste powerbank var batarya bitmesi çok sorun değil de, eldeki aleti bilinçli kullanmak asıl önemli olan.
@baba-jo senin işin de zor valla 😀 Allah kolaylık versin.
Hayatımda ilk kez Instagram'ın tükettiği pilin sistem veya ekrandan fazla olduğunu gördüm. 😀
@harunshn buna rağmen 3310 diyen var, yakmasın diye basmıyor diyen var 😀
fark da az değil bu arada, neredeyse 3 katı ekranın. ekran ve veri yiyen uygulama bir de instagram, düşün.
Yahu aynı telefon. Nasıl oluyor da oluyor? Bu bozuk telefonlar hep mi beni buluyor da size özel üretim telefonlar denk geliyor? Bekleme sürem de 8 saat. Bir yerde bir şekilde kıstığınız çok aşikar. Bu süreler normal kullanım süreleri değil. Mi 6, mi8 lite ve sırf şu paylaşımlar yüzünden mi 9t aldım ama yok. Birileri sırf ego tatmini için gerçek dışı paylaşım yapıyor. Bu artık kesinleşti.
@justice-league hasta mısın kardeşim? asıl sen kullanmayı bilmiyorsun demek ki, kim bilir hangi arka plandan telefonun içine eden 3. parti uygulamalar yükledin de bu halde kullanıyorsun. egoyu bataryayla tatmin etmek gibi basit bir fikri nasıl düşünebildin o ayrı konu; sanki babamın markası.
@baba-jo yav he he. Tamam tamam. Hı hı evet 8383839 saat ekran süresi 838474747474 saat de bekleme süresi var senin tilfonunun. En özel tilfon senin tilfonun
@baba-jo al cinyıs ne tüketmiş acaba aarka planda saçma sapan bir şekilde benim şarjımı buyur fikir ver.
@baba-jo buyur fikir ver bekliyorum.
@baba-jo hadi telefonlara fısıldayan adam merak ettim evet. Neymiş benim şarjımı bitiren saçma sapan 3. Parti uygulama. Yoksa her seferinde ki gibi sana özel üretim telefon bana da hep arızalı telefon mu satıyorlar? Akşam akşam sinirlendim. Neden ben 73748485758484 saat bekleme süresi alamıyorum?