bişey sorcam. şimci binanın internet hattını modeme bağladığımız dsl kablosu var. benimkinin bir kısmı sarılı halde uzun olduğu için. yıllardır böyle kullanıyorum. ancak son bir kaç aydır vdsl kullanıyorum. 76mbit tarifeme 54mbit internet geliyor.peki ben bun kabloyu kısaltsam bir fark yaratır mı? yaratırsa ne kadar yaratır? kısaltırsam ek yapmış olacağım. çünkü bu işi eksiz yapabilmek için bir alete ihtiyaç var. bunu da hesaba katmanız lazım. gerçi ekleri güzel yaparım. lehimli felan. onda bir sıkıntı olmaz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap