İyi aksamlar diliyorum Patron çıldırdı bu nasıl sizce iyimi teşekkür ederim
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#ttmobilSon bir saat içinde 231 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

8 benim için yeter artar saolun
Size cok tesekkur ederim yardımınız cidden dokundu saolun varolun
Kaça aldınız ? Dün aynı cihazın 16 gb ram ve 256 ssd+1 tb depolamalısı Hepsiburadada 4900 tl idi.
4200 ama amazon henuz onaylamadi daha :/ ram istemem depolama daha iyi