#HardTruckApocalypse Oyununu dün Steamden 1,50 ₺'sına aldım. Windows 10 64 bit üzerinde UHD olarak çalıştırdım. Tam bir Nostalji yaşandı...:=))) #TurkishUnion
Oyunda en hızlı yükselme yolu Ticaret, savaş veya fırsatçılık değil...
#HardTruckApocalypse Oyununu dün Steamden 1,50 ₺'sına aldım. Windows 10 64 bit üzerinde UHD olarak çalıştırdım. Tam bir Nostalji yaşandı...:=))) #TurkishUnion
Oyunda en hızlı yükselme yolu Ticaret, savaş veya fırsatçılık değil...
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.