Powercolor hd7730 intel e 2160 'da darboğaz yapar mı ?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 203 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
eyvallah bende yarın almayı düşünüyordum peki bu kartla hangi oyunları oynarım
hocam amd ekran kartı mı alacaksın şu devirde?
ne almalıyım ?
tabikide nvidia. amd ler problemli doğru düzgün driver desteği ible sunamıyorlar hiç boşuna bakmayın. 700 serisinden paranız hangisine yetiyorsa onu alın
o kadar alt segmentte bir ekran kartı alacağınıza intel haswell bir işlemci alın onun grafik birimi bile daha iyi performans verir ben sorduğu işlemcinin hangi segmentte olduğunu bilmiyordum o kadar piyasadan kalktı ki artık amd ler...
maalesef bütçem o kadar zaten şuanki kullandığım ekran kartı intel g41 express chipset 256 mb yani hd7730 bile eski ekran kartına baya fark atar
http://www.vatanbilgisayar.com/gt630-synergy-ddr3-1gb-128bit-nvidia-geforce-dx11-ekran-karti.html
Max 150-160 TL
o kafa size... neyse...
review ı teleffuz etmesini bile bilmezsin anca buralarda laf atarsın millete. amd alırsa güç kaynağınıda yükseltmesi gerekeceğinide söylesene adama
Ben E2160 ve HD7750 ile anti alising açmadan 1080p çözünürlükte birçok oyunu yüksek kalite ayarlarında oynuyorum. @eofdred arkadaşın yaptığı biraz marka fanatikliği oluyor. @soul-calibur 'un önerdikleri olabilir, 7770 yerine R7 250X de olabilir fiyatına göre.
intel e2160'ı oc lumu kullanıyosun
Sahi unutmuşum söylemeyi, evet, neredeyse aldığımdan beri 3.0'da oc.li.
anakartınız nedir ben foxcoon g41 mxe corsair vs450 ve intel stock fan ile oc yapabilrimiyim veya ocsuz kullanabilirmiyim ocsuz kullanırsam daha ii olur
Gigabyte P35 anakartım var, sizin anakartınızda oc için ayarlar varsa stok fan da olsa yapabilirsiniz. Benim işlemci soğutucum pasif, onunla bu kadar yapabiliyorsam... Oc'siz olur da bazı oyunlar işlemci hızına bakıyor maalesef.