#ChildrenofMorta
Children of Morta oyunla ilgini çok güzel yazılar okudum, alayım dedim, 10 saattir oynuyorum, bu ne değişik bir hikaye anlatımıdır aklım durdu.. Son yıllarda oynadığım en güzel oyunlardan biri. Bebeği yatırsam da oyuna dönsem diye can atıyorum 😀

Takibimde olan bir oyun, alıcam muhakkak, gerçekten çok güzel diyorlar ki öyle görünüyor ve sizin yorumunuzda o yönde 🙂 Bir yandan böyle güzel indie oyunlar çıkarken bir yandan da ubisoft'un sözüm ona AAA oyun olan yeni ghost recon'u, yani bırak bedava vermeyi sandalyeye bağlayıp silahla tehdit etselre anca oynarım herhalde şu oyunu:
https://www.youtube.com/watch?v=1A4P_KjQAK4