Sims 4 karakter yaratma penceresi yayınlandı.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Grafiklerin düşük olmasını tabletlere ve telefonlara gelecek olmasına bağladım.
grafikten çok emotions yanı duygusal tepkilere odaklanılmış. grafik çok iyi olamaz zaten bu oyunda yoksa nvidia tesla filan gerekir oynamak için. sims 3 bile iyi bilgisayarlarda social interactions yüzünden kastırabiliyor.
Bence grafikler kötü değil tadında olmuş 🙂 daha şirin sempatik bir hava katmak istemişler diğer simslerdeki gibi. Zaten daha önce de belirtmişlerdi çok düşük sistemlerde dahi oynanabilecek diye.
bu tür oyunlarda grafik çokta önemli değil bence