arkadaşlar g2 32gb mi yoksa gm discovery elite mi siz karar verin birini bu hafta alacam eyer gm elite alırsam teknoseyire yollıcam incelesinler ?
Teknoseyir gündemi
#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 244 ziyaretçi, 99 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
O zaman GM Elite. 🙂
http://kiyas.la/tr/cep-telefonu/karsilastir/General-Mobile-Discovery-Elite-vs-LG-G2