Beyler bayanlar ve ts ekibi 😀 benim kullanıcı adım @ ama bişey yazınca @@ olarak gözükmüyo sadece @ olarak gözüküyo 😀 bi sorun olmaz demi 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap