Kargonun dağıtım aracının şoförü hastalansa ve o gün dağıtım yapmasalar bile bunu giriyorlar sisteme. Siz asla evde olmuyorsunuz yani. Onlar işlerini süper hallediyor.
Ne aradılar, ne de kağıt felan bırakmışlar. Sms attılar, eve geldik bulamadık diye birde. Şubeye gittim, gişedeki kadın durumu anladı, sizi aradılar mı diye sordu. Anlattım aynen durumu.
Kargonun dağıtım aracının şoförü hastalansa ve o gün dağıtım yapmasalar bile bunu giriyorlar sisteme. Siz asla evde olmuyorsunuz yani. Onlar işlerini süper hallediyor.
Ne aradılar, ne de kağıt felan bırakmışlar. Sms attılar, eve geldik bulamadık diye birde. Şubeye gittim, gişedeki kadın durumu anladı, sizi aradılar mı diye sordu. Anlattım aynen durumu.