Avengers End Game ön siparişi açılmış, hemen aldım. Gold class ı daha önce deneyimleyen var mı ? Nasıldır. Bir kaç videodan bakarak ortamı ve koltukları görünce deneyimlemek istedim. Optimum da 35₺ biletler.

Avengers End Game ön siparişi açılmış, hemen aldım. Gold class ı daha önce deneyimleyen var mı ? Nasıldır. Bir kaç videodan bakarak ortamı ve koltukları görünce deneyimlemek istedim. Optimum da 35₺ biletler.

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Youtube da arat giden bir youtuber hepsini geziyordu tek tek.
Gold Class iyidir, çok gidiyoruz ailece ama bu film için bence doğru tercih IMAX ..vb bir salon olur diye düşünüyorum.
O da başka bi zamana artık, çok büyük sanırım onda ekran, ve ses farkı var