Garantiye yollanan ürünün ücret alıcılı olarak geri yollanması yeni moda mı yoksa eskiden beri böyle mi. Önce ömür boyu garantili bir kalemi (scrikss marka) ücret alıcılı yolladılar şimdi de fotografiumdan aldığım a6000 de aynı durumla karşılaştım.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Her iki durumu da yaşadım, genel uygulama kargonun ücretsiz gönderilmesi aslında.
Garantisi devam ediyordu ve kullanıcıdan kaynaklanan sorunlar yoktu. Her zamanki gibi o ona, o da ona gidin diyor. İşin garip yanı direkt servise yollasaydım yollama ücretini de benden istiyorlardı.