gtx 960 (2gb) ekran kartim var asus'un strix modeli. rx 590'a upgrade etsem mi ? islemcim 6600k 1080p bu arada
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
yoksa 2060'in piyasada konumlanmasini mi beklemeliyim ?
2060 3000tlnin üzerinde bir fiyatla gelecek boşuna bekleme onu. 580-590 alabilirsin.
Amaç ne?
Çok para vermeyeceksen üstüne olabilir. Ama bence sonraki aşama GTX1080 seviyesi olmalı. GTX1080 için de illa 2k yada 4k gerekmiyor. Hala o çözünürlükte sabit 60fps alamadığın oyunlar mevcut.
@sawgent öncelikli amaç çok para harcamamak tabi. 75 hertz monitörüm var. Beklentim csgo ve overwatch haricinde +75 fps, csgo oynarken sabit 300fps bekliyorum mesela su anda tam sabit 300 olmuyo 250'ye falan düşüyo bazen çok canım sıkılıyor.
O değerler ile yırtılma olmuyor mu 😀