Arkadaşlar evdeki kombide sıcak suyu açtımızda tam ateşleyecekken poh diye bir ses çıkıyor ve ateşlemiyor. Arka arkada sürekli yaptı ve oluşan basınç iki parça olan bacası birbirinden ayırdı. Bunun derdi ne olabilir? Yarın kombici çağıracağız.

BeğenFavori PaylaşYorum yap