Silsüpürden 1 haftalık 10 gb çıktı yenilenme tarihi 07.09 yazıyor yarın bu interneti kullanabilecekmiyim yoksa bu gün bitiyo mu?

Silsüpürden 1 haftalık 10 gb çıktı yenilenme tarihi 07.09 yazıyor yarın bu interneti kullanabilecekmiyim yoksa bu gün bitiyo mu?

Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Yani yarın da kullanabilecem?
@xdaft teşekkür ederim
Yarın gece 12 de bitecek hocam. Son gün olsaydı eğer bir gün kaldığını göstermezdi. Kismetinize paketimin son günü 🙂
Bende niye sil süpur yok