#CepTelefonuFotoğrafçılığı
2012 yılında güzel zamanlar geçirdiğim emektar rahmetli samsung galaxy s3 ümle çektiğim bir fotoğrafı paylaşıyorum. Alan derinliğini o zaman için iyi vermiş telefon...şu an için çok kolay da olsa o zaman için bayağı zor bir olaydı 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap