#KonuDışı #Kahve #stolk

Yeni Nesil Kahveciler #Stolk

Dünyanın en çok çay içen ülkesiyiz diye övünüyorduk ki meğersem hepimiz kahve manyağı birer kafeinmanmışız. Sabah ilk iş kahve yapıyor, işe kahve bardaklarım...
BeğenFavori PaylaşYorum yap