altın mı niye bankaya vereyim ki ? ki yok olsada vermem
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 295 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hazineye destek.
Düşünsenize, hem de altın vereceksiniz ve getirisi ile birlikte altın olarak götürebilecek siniz? Ha, faizi %1 bile olursa, büyük fırsat ama o kadar altını bu ülke nasıl bulabilecek o konuda muallakta kaldım ben.
Üstelik devlet de bulmayacak (IMF'ye borç kalmadı, borç da almıyor) banka(lar) bulacak. Allah verede banka(lar) batmasa...