Alperen @byalperen 05 Ekim 2017 - 00:31 Alta da yazsalarmış; USB 3.1in hızını en uç sınırına kadar yaşayın... BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 12 Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg Type-C != USB 3.1 05 Ekim 2017 - 00:32 Yanıtla Beğen lewbjk @lewbjk yazma okuma çok düşük değil mi 05 Ekim 2017 - 00:36 Yanıtla Beğen lewbjk @lewbjk tip c mi bu 05 Ekim 2017 - 00:37 Yanıtla Beğen Alperen @byalperen @lewbjk tip c değil gibi duruyor 05 Ekim 2017 - 00:38 Yanıtla Beğen Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg @byalperen Micro'ya da benzetemedim ben. 05 Ekim 2017 - 00:39 Yanıtla Beğen Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg @byalperen Normal bildiğimiz USB imiş. Daha küçük duruyor. 😀 http://www.hepsiburada.com/kingston-datatraveler50-16gb-usb-3-0-bellek-dt50-16gb-pm-HB000000PCGV https://www.kingston.com/tr/usb/personal_business/dt50 05 Ekim 2017 - 00:40 Yanıtla Beğen 4ever @joe Typce = 3.1 diye bir sey yok. Eski usb 3.0 dedigimiz su an usb3.1 gen1 5gbps. Usb3.1 gen2 ise 10gbps yeni anakartlarda kirmizi renk. Soket olarak typc veya eski tip type-a olarak kullanilabiliyor gen2. 05 Ekim 2017 - 01:02 Yanıtla Beğen Alperen @byalperen @4ever arkadaş eşit değildir demeye çalışmış bence zaten 😀 05 Ekim 2017 - 01:06 Yanıtla Beğen 4ever @joe @byalperen bana da tam tersi anlam geliyor. 05 Ekim 2017 - 01:07 Yanıtla Beğen Servet @enigmasi Eliyle yazıyor galiba 05 Ekim 2017 - 00:50 Yanıtla Beğen 4 Aziz @aziz Güzel yazıyla yazmaya çalışıyor galiba. 05 Ekim 2017 - 04:06 Yanıtla Beğen 1 ARMv7 @armv7 aynı flaş belleğin 32 gb tı var bende usb type a formatında ve usb 3.1 gen1 yani aslında usb 3.0 hızlarıda şu şekilde. 05 Ekim 2017 - 09:10 Yanıtla Beğen 1 İptal
Type-C != USB 3.1
yazma okuma çok düşük değil mi
tip c mi bu
@lewbjk tip c değil gibi duruyor
@byalperen Micro'ya da benzetemedim ben.
@byalperen Normal bildiğimiz USB imiş. Daha küçük duruyor. 😀
http://www.hepsiburada.com/kingston-datatraveler50-16gb-usb-3-0-bellek-dt50-16gb-pm-HB000000PCGV
https://www.kingston.com/tr/usb/personal_business/dt50
Typce = 3.1 diye bir sey yok. Eski usb 3.0 dedigimiz su an usb3.1 gen1 5gbps. Usb3.1 gen2 ise 10gbps yeni anakartlarda kirmizi renk. Soket olarak typc veya eski tip type-a olarak kullanilabiliyor gen2.
@4ever arkadaş eşit değildir demeye çalışmış bence zaten 😀
@byalperen bana da tam tersi anlam geliyor.
Eliyle yazıyor galiba
Güzel yazıyla yazmaya çalışıyor galiba.
aynı flaş belleğin 32 gb tı var bende usb type a formatında ve usb 3.1 gen1 yani aslında usb 3.0 hızlarıda şu şekilde.