FaceID karanlıkta patlayacakmış gibi geliyor ama animoji olayı çok eğlenceli olmuş. Telefon da çok hoş gözüküyor önden.
Son bir saat içinde 144 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Karanlıkta çalışıyor dediler. Bence sıkıntı olmaz..
Daha önce kimler neler dedi yahu 😀 Elbet çalışır ama sıkıntı yaratacak bence, yaratmazsa çok büyük iş zaten.
Ir ile calisiyor sanirim o.Sensorlerin oldugu yerde ole bisi var.