Almanya Türkiyeyi Kıskanıyor Mu? Almanlara Sordular:

https://www.youtube.com/watch?v=kv9_gd93BtY

Street tv : Beneiden die Deutschen die Türken? / Almanlara sorduk Türkiye'yi...

Es wird oft in der Türkischen Öffenlichtkeit behauptet, dass Deutschland die Türkei beneide. Die Antwort auf diese Behauptungen suchten wir auf den Straßen. ...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • eray çelik @eraycelik

    kıskanmaktan ziyade adamlar açıyor sanki bize. kimse almanyadan türkiyeye göç etmiyor, sadece tatile gelyor.

  • ggzmkst1 @ggzmkst1

    kıskanmaz mı hem de nasıl kıskanıyor. ah o uzun adam yok mu o uzun adam, ne uzun o adam be! yoktur alamanyalarda öyle uzun adam, dünyada sadece bizde var. e şimdi bizim 3 tarafımız deniz, hamd olsun 4 mevsimi de yaşıyoruz, havamız güzel, suyumuz güzel, havaalanlarımız, köprülerimiz zaten dünyanın en güzel şeyleri, duble yollarımız bütün dünyada gurur kaynağımız yani dünyada hangi ülkede var arkadaşlar? adamlar haklı bizi kıskanmakta. putin de kıskanıyor, merkel de, ötekiler de. biz tam kıskanılacak ülkeyiz, bir sürü suriyeli ile gül gibi geçinip gidiyoruz yallah mallah yani, tabi kıskanır adamlar.