istanbul'da toplu taşıma ücretlerine eksi yönde indirim yapılmış 😀 (yorumlar çok iyi)
https://twitter.com/vladanatoli/status/880726122195030018
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bu halka müstahak..
şans işte, bu sefer hep yukarı doğru olmuş.
Ohh toplu taşıma kullanan fakirler düşünsün 😀
Araba daha pahalıya geliyor mazot parası çıkmıyor + dur kalk yaparak ayak yorulmasın diye toplu taşıma kullanıyordum artık toplu taşıma daha pahalı oldu arabayla gidecem heryere, onlar
istedi böyle olmasını