Sanki biraz geride kalıyor gibi ama anlamadim 😁 ultra ayarlar Fhd.
Evga Gtx 1070 FTW ACX 3.0
#titanfall2 #gtx1070 #evga

Sanki biraz geride kalıyor gibi ama anlamadim 😁 ultra ayarlar Fhd.
Evga Gtx 1070 FTW ACX 3.0
#titanfall2 #gtx1070 #evga

Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
1070 sc ile 120 fps den aşağı almıyorum ben hocam 1080p de. resolution scale ayarlarına bakman lazım 1080p den yukarı çıkarmış olabilir
http://www.guru3d.com/articles-pages/evga-geforce-gtx-1070-sc-superclocked-gaming-review,1.html
buraya gir ,aşağıdaki açılan menüden oyunları aç,oradaki insanların aldığı grafik ayarlarına çek ve kıyasla.
asus ile falanda kıyaslayabilirsin tabi sonuçta aynı gpu.