Bu reklamı hatırlayan var mı?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

"early 1990" doğmamışım daha.
@coke Ben 98. 😀
@coke o dönem o paraya 3+1 3 tane daire alınabiliyordu İzmir'de.. Şimdi o kadar para yapmıyor altılı..
@coke ben hiç uğraşmadım.. benim amca tekten çok yattı ordan biliyorum =)