@spotify @vodafone Faturasız esnek spotify 2gb tarifesini kaldırmışlar ne yapacağuz @akış
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hocam siz hashtagi çok yanlış anlamışsınız 🙂 @ ile değil # işareti ile olacak.Ben 3-4 ay önce hattı taşırken ona başvurdum ama bende spotifyiz olanı açmışlardı aradım müşteri hizmetlerini dedim bana spotify olanlı verin diye hallettiler bir görüşmenizde fayda var.
4.5 tl ye spotify premium alıyordum şuan 12 istiyor ama
Aynı durumdan muzdaribiz 🙁
@serdaracikyol ulan 12 tlye gidip spotifydan alırım yani
#akış #spotify #Vodafone @aponshell :d