Amazondan harddisk almayı düşünüyorum.SeagatePipeline ve Constellation 2 arasından Constellation 2 arasından 7200RPM olması hesabıyla Constellation 2 ürününü alacağım.Asıl soru şu kargo elime sağlıklı gelir mi. Satıcı Seagate bu arada. #akış
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Türkiye'ye kadar sağlam gelir de ülkeye girdikten sonra nolur bilmiyorum.
Eğer güzel paketlerse birşey olmaz diye düşünüyorum.
@mrrobot Köpükle dolu kutuda gönderiyorlar diye biliyorum.
@emre64 o zaman birşey olmaz gibi.Aynı durumu farklı forumda da okudum.Paketlemeyi sağlam yapıyorlarmış.
@mrrobot Sen yine de mail at sor paketlemeyi nasıl yapıyorsunuz diye, garantiye al en azından.
İnternet üzerinden disk veya diskli ürün almayı Murat Gamsız tamamen önermiyordu. Levent abi aldığını biliyorum ama oda riske girerek aldığını söylemişti.
Hocam disk ürünleri Amazon'dan içi köpükle dolu kutularda geliyor. Tamam diski internetten almak hiçbir zaman güvenli değildir ama hepsiburada'dan daha güvenli olduğuna eminim.
Evet risk olduğu zaten belli de aradaki fiyat farkı fazla oluyor yurtiçine göre.Bu yüzden almak istiyorum açıkçası.
@emre64 Kargo eline sağlıklı gelir ama benim içimi yerdi hep "bunlar acaba kutuyu attılar mı, zarar geldi mi" diye 🙂 🙂
@metehanozturk @emre64 uluslarası garanti hakkında bilginiz var mı? Garanti olursa güzel olur tabi ama ürün sağlıklı gelirse de masaüstünde sabit kullanılacağından bozulma ihtimali güç zaten.
@mrrobot Uluslararası'nı bilemem ama ben Berlin'de yaşıyorum. Buradaki satış siteleri Amazon, eBay, OTTO olsun 15 gün içinde kayıtsız şartsız geri vermek istiyorsan geri alıyorlar. Kargo ücretlendirmesi varsa onu da karşılıyorlar. Bu zaten Türkiye'de de böyle diye biliyorum. Ama onun dışında ürünün en az 2 yıl garantisi olmak zorunda. Garanti kapsamında 3. yollayışınızda ya size yeni ürün veriyorlar ya da para iadesi. Bu durumda kesinlikle para iadesini seçin çünkü bu hatayı ben yaptım, yeni ürünün garantisi 2 yıl değil. 1 yıldı belkide 6 aydı.
Kargocular japon kale oynamazsa sorun olmaz 😁
Yağmurlu havalarda paketler ıslak da olabiliyor.Bir diğer sorun da bu, ıslak pakete rastladım çünkü 🙂 Düzensizlik çok fazla özellikle 2.sınıf kargo şirketlerinde. Geçenlerde bir paket almak için XXX kargonun şubesine gittim.Tüm kargolar karmakarışık her yer her yerde şeklinde bizimkini bulmaları bi 10 dkyi buldu galiba.
Haklısınız hocam. Harddiski alırsam nasıl geldiği ile ilgili konu açıp meraklıları bilgilendiririm.