#doğalgaz #arıza ve her zamanki gibi #rezillik Bir kere yüz güldürmedi şu teknik ekipler.
Bak şimdi ülkeye bak:
Doğalgaz saati ağrıza yapınca ekipleri çağırdık. Saat değişmesine değişti, ama gazı açmadılar. Ankara soğuğunda gazsız kaldık. Birde üstüne 1-2 ay içinde gelir kontrolünü yaparız dediler. Bak bak, daha kontrol yapacak. Neyse efendim, bir kaç kez müşteri hizmetlerini aramanın sonucunda yarına yani bu güne adamları getirtebildik eve. Sonuç? Kombi bacalı olduğu için değişecek...
Kışın başında olan duruma bak. Kira olduğundan kombiyi kimin yaptıracağı şaibede kaldı. Bacasız istiyorlar, nasıl oluyor bilmiyorum. Hermetik dedikleri her halde. Her şey çalışırken, bir saati değiştirip devam etmek yerine çakı çakıveriyorlar muhtaç olana. Birde şey dendi, "Aralığa kadar zaten bütün bacalı kombiler(Ankara içindeki) bacasızlarla değiştirilecekti. Şimdi gelmesek aralığa kadar kesin gelecektik.) Lafa bak. Totonuzu kışın ortasında donduracaz diyor birde. Sebebi de yeni çıkan yasaymış. Yasanın çıkma sebebide geçenlerde kombi arızasından zehirlenen gençler diyor ev sahibi.
YAPACAKLARI İŞİN diyorum ve devamını getirmiyorum zira 3. kez banlanmak istemiyorum.
Bencede kiradan düşmek en mantıklısı
bilmiyorum. Ama bir sürü şey saydı adam. Birinde kombi bacasını doğrudan çatıya kadar uzatmak falan vardı. Ya onlar yapıalcak yada değişcek dediler.
@achfighter havayı doğrudan dışarı verende olabilir. Binanın bacayı kullanmadan. ama o zaman kombi niye değişsin...
@huseyinekrem Bacasız dediği hermetik tip kombidir. Kendi bacası olur bina bacasına değilde direk atmosfere açık şekilde dışarı çıkarılır. Yada ev en üst katta ise dikey hermetik denen sistemde vardır onda da baca direk çatı arasından yukarı çıkarılır.