http://www.btk.gov.tr/tr-TR/Kamuoyu-Gorusu/Adil-Kullanim-Noktasi Şu linkten görüş gönderelim arkadaşlar. Ben açıkçası saatin 00:00-06:00 olmasını tercih ederim bunu da yazdım. Belli konularda ağız birliği edilirse daha iyi geri dönüş alırız.

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu - Adil Kullanım Noktası (AKN)...

Elektronik Haberleşme, Bilgi Teknolojileri ve Posta sektörüne ilişkin düzenleme ve denetleme faaliyetlerini yürüten kurum.
BeğenFavori PaylaşYorum yap