Hahahaha 😀 İçimin yağları eridi. Sonunda ülkede duyarlı bir devlet çalışanı gördük. Kişi başı 40.000, toplam 360.000₺ ceza kesilmiş. #akış
http://www.milliyet.com.tr/aracla-gitmenin-cezasi-41-bin-tl-ekonomi-2265666/
Hahahaha 😀 İçimin yağları eridi. Sonunda ülkede duyarlı bir devlet çalışanı gördük. Kişi başı 40.000, toplam 360.000₺ ceza kesilmiş. #akış
http://www.milliyet.com.tr/aracla-gitmenin-cezasi-41-bin-tl-ekonomi-2265666/
Son bir saat içinde 144 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Vardır herhalde, uluslararsı sözleşmeyle 1. derece sit alanıymış.
Tamam hayvanları koruyalım da adam başı 41 bin lira ney ya? Adam oraya zaten Lada ile gitmiş anla halini. Örnek teşkil edecek karar çıkartılması doğru fakat bu kadarı da fazla.