Origin'de Battlefield 3,4,Hardline 5 euro. Şu anda elimde kötü sayılabilecek bir laptop var. Yaz sonuna doğru RX480'li sistem toplamayı düşünüyorum. Sizce şu anda hangi oyunu almalıyım. Battlefield 3'te hala oyuncu var mıdır? Battlefield 4 ve Hardline'ı bilgisayarımın kaldıracağını düşünmüyorum. Ama ileriye dönük olarak almalı mıyım? Daha önce hiç BF deneyimim olmadı premium ile arasındaki farklar nelerdir? Aradaki 10 Euro'ya değer mi? Yoksa şimdilik BF3 alıp sistem topladığım zaman BF1 mi alayım? Battlefield 3 alsam beraber toplanıp oynayabilir miyiz CS:GO ya da arada sırada yapılan ETS 2 gibi? Biraz uzun oldu ve bir çok soru sordum ama cevaplarsanız çok sevinirim. 🙂 #akış #origin #originindirim #battlefield4 #battlefield3 #battlefieldhardline

BeğenFavori PaylaşYorum yap