Origin'de Battlefield 3,4,Hardline 5 euro. Şu anda elimde kötü sayılabilecek bir laptop var. Yaz sonuna doğru RX480'li sistem toplamayı düşünüyorum. Sizce şu anda hangi oyunu almalıyım. Battlefield 3'te hala oyuncu var mıdır? Battlefield 4 ve Hardline'ı bilgisayarımın kaldıracağını düşünmüyorum. Ama ileriye dönük olarak almalı mıyım? Daha önce hiç BF deneyimim olmadı premium ile arasındaki farklar nelerdir? Aradaki 10 Euro'ya değer mi? Yoksa şimdilik BF3 alıp sistem topladığım zaman BF1 mi alayım? Battlefield 3 alsam beraber toplanıp oynayabilir miyiz CS:GO ya da arada sırada yapılan ETS 2 gibi? Biraz uzun oldu ve bir çok soru sordum ama cevaplarsanız çok sevinirim. 🙂 #akış #origin #originindirim #battlefield4 #battlefield3 #battlefieldhardline
Teknoseyir gündemi
#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 244 ziyaretçi, 99 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bf4 al, Premium artık alınmaz
Şu an biraz baktım da G2A'da zaten BF3 15 lira. Yani daha sonra da alınabilir BF3. Şu an BF4 almayı düşünüyorum dediğiniz gibi arşivde bulunsun. Hardline de bakalım onu da alabilirim gibi. Premium'a gerek yok şu anda. BF1 çıktığında onu alırım büyük ihtimalle. 🙂
@m4li-35 @emre1393 Proxy üzerinden Meksika'dan alsam herhangi bir sorun çıkar mı?
çıkmaz
Bu indirim ne zamana
28 Hazirana kadar.