#akış #TeknoYardım
Selam arkadaşlar! Xbox 360 gamepad i wireless yoluyla pc ye bağlayamıyorum. Tüm sürücüleri yükledim ama gamepad in ışığı yanıp sönüyor çalıştıramadım.



#akış #TeknoYardım
Selam arkadaşlar! Xbox 360 gamepad i wireless yoluyla pc ye bağlayamıyorum. Tüm sürücüleri yükledim ama gamepad in ışığı yanıp sönüyor çalıştıramadım.



Son bir saat içinde 164 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bak şimdi alıcıyı pcye bağla, onun düğmesine bas, sonra gamepadde ön yüzünde solda bi ufak düğme var ona bas ikisi birbirini buluyor.
Yaptım ama gene bulmuyor. Gamapad tarama yapıyor bulamayınca ışığı yanıp sönmeye devam ediyor
Xbox logosuna 10 sn basılı tut bakıyım bide
ikisine aynı anda basınca gamepadin 1 numaralı ışığı sabit oldu. Deneyeyim bakalım çalışıyor mu
sabitse olmuştur.
@isasntrk
Kardeşim sağol oldu 🙂
ne demek 🙂
kaça mal oldu ikisi toplam benim bi 170 i bulmuştu
Gamepad 118, wireless adaptör 39 artı kargo 165 i buldu @at
bende kargonun toplamı bi 15₺ buldu
Benimde 10₺ civarıydı. Yalnız 20 dakka sonra ışığı kapanıyor var mı bi çözüm