unity ile 2 boyutlu oyun yapmaya çalışıyorum.Düşmanın kendi kendine(sağa sola veya yukarı aşağı) hareket etmesini sağlamak için ne yapmam gerek? #Unity #Unity3D #Unityscript #OyunGeliştirme #akış

unity ile 2 boyutlu oyun yapmaya çalışıyorum.Düşmanın kendi kendine(sağa sola veya yukarı aşağı) hareket etmesini sağlamak için ne yapmam gerek? #Unity #Unity3D #Unityscript #OyunGeliştirme #akış

Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Rastgele yukarı aşağı mı gidecek yoksa oyuncuyu mu takip edecek? ilki kolay da ikincisini bilemiyorum 🙁
sadece yukarı aşağı @frt
Pacman icin şunu söyleyebilirim.Dusmanlar köşelere gelince yon secip o yonde hareket ediyorlar.o noktalara game object koyup if dusman trigger enter yapip o noktaya gidilebilecek yonleri tanimlayip random range ile sectirebilirsin
Teşekkür ederim @mertkirimgeri
@erginbilgin
Seri değil de ordan burdan işime yarışacak şeylere bakmaya çalıştım. Can Cezik öğretiyor.com 2 video var ama faydası olur.
Teşekkür ederim @erginbilgin ve @agab 🙂
pacman var zaten başka bir şey yap 🙂
işte bu da çak-man 😀 başka bişey gelmedi aklıma