unity ile 2 boyutlu oyun yapmaya çalışıyorum.Düşmanın kendi kendine(sağa sola veya yukarı aşağı) hareket etmesini sağlamak için ne yapmam gerek? #Unity #Unity3D #Unityscript #OyunGeliştirme #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap