Şöyle düşünüyorum dün Apple'ın tanıttığı iPhone SE, en ucuz ve en güçlü telefon olarak görüyorum. Nitekim CPU ve GPU mevcut cihazlar ile kafa kafaya gibi (820, A9'u burun farkıyla geçiyor). Bu bakımdan eski tip dizayn kasa (bana göre hoş) ve küçük ekranı bir kenara koyarsak başarılı bir cihaz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap