Naim Pehlivan @nmphlvn 10 Mart 2016 - 16:08 #BenimTSBardağım #BenimTSkupam Ben bu bardağa kıyıp da kullanamam 🙂 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 10 1 1 3 ufak @ufak odak şekil önümden çekil 10 Mart 2016 - 16:38 Yanıtla Beğen 4 Batuhan Bengü @benx Aman sıcak suyla yıkama, çamaşır makinesine de atma. 😀 10 Mart 2016 - 18:09 Yanıtla Beğen 2 Naim Pehlivan @nmphlvn Hocam paketi açtım sağlam olduğunu gördüm fotoğrafı çektim sardım sarmaladım kaldırdım evlenince sergileyecem suya dalan değmez figür o 🙂 10 Mart 2016 - 21:23 Yanıtla Beğen İptal
odak şekil önümden çekil
Aman sıcak suyla yıkama, çamaşır makinesine de atma. 😀
Hocam paketi açtım sağlam olduğunu gördüm fotoğrafı çektim sardım sarmaladım kaldırdım evlenince sergileyecem suya dalan değmez figür o 🙂