Merhaba arkadaşlar, geçen gün buradaki arkadaşların yardımıyla topladığım sisteme kesintisiz güç kaynağı bakıyorum. Benim için önemli olan 5-10 dk kaydetmem için süre vermesi. Bunun için FSP 800 VA 480 Watt modelini düşünüyorum. Şu siteden(http://outervision.com/power-supply-calculator) Watt hesaplaması yaptım ama ne kadar doğru bilemiyorum. Monitörsüz 415 Watt tüketim çıktı. Monitörde 30 W desek toplamda 445 Watt ediyor. Tabii site doğru hesapladıysa sistemi. Sizinde görüşlerinizi almak isterim bu konuda yeterli olur mu 800 VA modeli? Sistem bilgileri görselde mevcuttur. #TeknoYardım #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap