Sql server 2012 de bir tabloyu hangi komut ile text dosyası olarak alabilirim.
#akış #TeknoYardım #SQL
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Komut değil de direk rapor alanında göstermek için bir seçeneği vardı şu an hatırlamıyorum bilgisayara geçince bakayım.
Komutla zor. DB client yazılımlarında bu özellikler oluyor genellikle.
Rapor bölümünde direk text olarak almak için ctrl+t yapın ardından f5 ya da execute ile raporlayıp alabilirsiniz. Geri dönmek için ctrl+d